VISIE EN WERKING
Ons doel is om kinderen en jongeren te motiveren om interactief met muziek bezig te zijn en dit op een eigentijdse manier. DJ-School organisteert daarvoor DJ kampjes (8 tot 12 jaar) en DJ stages (12 tot 17 jaar) op maat tijdens de schoolvakanties! Tijdens het schooljaar bieden wekelijkse sessies aan nl. DJ College. Met ondertussen meer dan 10 jaar ervaring weet DJ-School als geen ander hedendaagse jongeren muzikaal te triggeren en dit in een uniek kader. Ze worden ondergedompeld in een echt DJ-avontuur, een coole en leerzame ervaring!

We laten de jongeren op praktische wijze kennismaken met wat de hedendaagse DJ allemaal doet. Hiervoor laten we ze naar hartenlust experimenteren op onze toestellen. Spelenderwijs maken ze kennis met de hedendaagse professionele DJ controllers en bijhorende software. We leren de jongeren mixen en dit op de meest geavanceerde toestellen. We blikken heel even terug hoe het er vroeger aan toe ging met vinyl, en dan weer vooruit! Wat er in de toekomst allemaal mogelijk zal zijn zowel softwarematig als de hardware, reuze interessant! We bereiden DJ sets voor en gaan deze zo goed mogelijk opnemen telkens op de laatste dag. Elke DJ krijgt zijn mix mee naar huis!

PRAKTISCH
We starten telkens vanaf nul, er is geen voorkennis nodig. We splitsen indien nodig de eerste dag de groep op in deelnemers die vanaf nul starten en de DJ's met al wat ervaring. DJ-School heeft aparte oefenruimtes zodat iedereen ongestoord kan oefenen en mixen.
Deelnemers komen regelmatig terug en volgen meerdere stages. Tijdens hun stage wordt er telkens individueel verder gewerkt op de vaardigheden van het kind zelf met zijn/haar specifieke vragen en wensen.

AANBOD
DJ KIDS voor kinderen vanaf 8 jaar tot en met 12 jaar tijdens schoolvakanties.

TEEN DJ voor jongeren vanaf 12 jaar tot en met 17 jaar tijdens schoolvakanties.
DJ COLLEGE voor kinderen en jongeren vanaf 8 jaar tot 17 jaar tijdens het schooljaar.
DJ WORKSHOPS in kader van cultuurdagen, sportdagen en speciale evenementen vanuit schoolwerking of verenigingen.
VERJAARDAGSFEESTJES steeds een schot in de roos!
  Margaux en Victor_foto Timmy