Algemeen:  DJ Crash Course, 1 sessie van 5u of 2 sessies van 2,5u. Er is geen voorkennis nodig om te starten.

Data: data volgen

Locatie: DJ-School I Kuiperskaai 17KV I 9000 Gent

Prijs: €145

Docent: i.a.v. David Fouquaert

Praktisch: Je bent welkom vanaf 19u15 zodat we om 19u30 kunnen starten met de les. Indien je om praktische redenen of om professionele redenen een les uit de reeks niet kan bijwonen, dan bekijken we samen om de gemiste les in te halen op een ander tijdstip tijdens een andere lessenreeks.

Privé: Je kan deze opleiding ook privé volgen. Contacteer hiervoor Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Leer mixen in 1 dag!
Deze formule is ideaal als kennismaking met DJ School in functie van de vervolgopleidingen DJ Basics, DJ Advanced of DJ Full Course. Een goede start voor het ontdekken van jouw dj skills. Eerst gaan we kort met vinyl aan de slag en dan stappen we over naar de hedendaagse professionele multi-spelers.
We leren patronen ontdekken in de muziek, we maken kennis met begrippen zoals BPM, Bar, Phase, Faders, Beatmatching en Cueing. We leren werken met de basisfuncties van professionele toestellen.