DJ-School is ook inzetbaar in  kader van cultuurdagen, sportdagen en speciale evenementen vanuit schoolwerking of verenigingen. De inhoud van deze DJ workshops worden steeds op maat gemaakt. Het plezier van de leerlingen en deelnemers staat bij de activiteit steeds centraal. Deze kunnen zowel bij DJ-School als op locatie worden georganiseerd.

Referenties: Pantarhei Atheneum Merelbeke, Erasmus Atheneum Deinze, Odissee Campus, IVIO Buitenhof Gent (buitengewoon secundair onderwijs), Edugo Campus De Brug, DJ-School geselecteerd als hoofdprijs voor de Winnaars van Wiskunnend Wiske 2017, Heilig Hartinstituut Heverlee Leuven,   Basisschool "Het Molenschip" Evergem, HTISA Gent De Rotonde, VIVES Hogeschool, Edugo campus De Toren, Atheneum Veurne, Sint-Gregorius Gentbrugge, Helicon MBO Geldermalsen/Nederland hebben al beroep gedaan op deze formule.

Interesse? Neem gerust vrijvblijvend contact op met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. voor verdere inlichtingen.

School 1 School 3

Voor de winnaar van de wiskundeolympiade "editie 2016-2017 Wiskunnend Wiske" voorzag de Vrije Universiteit Brussel een hoodprijs! De winnaar "Onze-Lieve-Vrouw-van-Lourdescollege Edegem 6 WeWi8-GriWi8-LaWi8" ontving volledige lesdag bij DJ-School.